zondag 24 februari 2013

Sneeuwpret

Afbeeldingen via en via



Bah, er ligt alweer sneeuw in Limburg. Ik was eigenlijk al helemaal klaar voor de lente (de meteorologische lente begint al aanstaande vrijdag) maar helaas moeten we daar nog even op wachten. Gelukkig zijn er op deze wereld nog genoeg mensen die van de sneeuw leuke sneeuwcreaties maken. Bijvoorbeeld de sneeuwman op de foto linksboven. Deze ondersteboven sneeuwman is een idee van de Amerikaanse Hope van de blog The Queen of Re. Martha Stewart had een leuk idee voor een Snowball Caterpillar (sneeuwballenrups) (foto rechtsboven).

Afbeelding via - originele bron onbekend


Een van de allerleukste sneeuwpoppen die ik laatst op internet tegen kwam is deze enorme sneeuw Snoopy! Dit zal heel wat werk geweest zijn, maar het resultaat mag er zijn.

Toen ik vanmorgen de auto moest uitgraven had ik het echt helemaal gehad met die sneeuw. Mijn vingers en tenen waren al praktisch bevroren nadat ik de linkerkant van de auto vrij gemaakt had. Toen ik bij de passagierskant was aangekomen zag ik dat iemand een smiley op het raam had getekend in de sneeuw. Ik moest lachen en dacht "het is maar sneeuw".

Afbeeldingen via en via

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...